e-Ügyintézés tudnivalók leendő elsős szülők számára
Fontos tudnivalók az e-Ügyintézéssel kapcsolatosan, összhangban a Klebesberg Központ, az e-KRÉTA Zrt. és a fenntartó Közép-Pesti Tankerületi Központ által kiadott tájékoztatókkal:
*Utoljára firssítve: 2020.04.08. 09.55*
Tisztelt leendő elsős Szülők!! A beiratkozás rendjéről szóló INTÉZMÉNYI tájékoztatónk...!
- Az általános iskolának az Ön által megadott adatokat eredeti, hivatalos okiratok alapján ellenőriznie kell, erre a járványügyi intézkedések visszavonása után lesz lehetőség.
- A dokumentumokról és nyilatkozatokról részletesen tájékozódhat honlapunkon, az
"Iskolaválasztás" menüben vagy mobilalkalmazásunk "Beiratkozási tudnivalók..." menüjéből.
- Az e-Ügyintézés felületen az űrlap kitöltés után generálhatóak, nyomtathatóak a szükséges nyilatkozatok, ezek aláírás és szkennelés után akár vissza is tölthetők a rendszerbe.
Az eredeti nyilatkozatokat 2 tanúval (aláírás, név, lakcím) hitelesíttetve a 2020/2021. tanév első tanítási napján le kell majd adnia!
-
A körzettel rendelkező általános iskolák az online jelentkezéseket 2020. április 28-tól 2020. május 15-ig fogadják.