e-Ügyintézés tudnivalók leendő elsős szülők számára

Fontos tudnivalók az e-Ügyintézéssel kapcsolatosan, összhangban a Klebesberg Központ, az e-KRÉTA Zrt. és a fenntartó Közép-Pesti Tankerületi Központ által kiadott tájékoztatókkal:

*Utoljára firssítve: 2019.03.29.*

- A beiratkozáshoz szükséges adatok KRÉTA e-Ügyintézésen keresztüli online beküldése esetén is a beiratkozás napján az általános iskolában a SZEMÉLYES MEGJELENÉS KÖTELEZŐ! Az általános iskolának az Ön által megadott adatokat eredeti, hivatalos okiratok alapján ellenőriznie kell.

- A személyes megjelenéskor kérjük hozza be a beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat és a szükséges nyilatkozatokat, lehetőleg előzetesen kitöltve! A dokumentumokról és nyilatkozatokról részletesen tájékozódhat honlapunkon, az "Iskolaválasztás" menüben vagy mobilalkalmazásunk "Beiratkozási tudnivalók..." menüjéből.

- Az e-Ügyintézés felületen az űrlap kitöltés után generálhatóak, nyomtathatóak a szükséges nyilatkozatok, ezek aláírás és szkennelés után akár vissza is tölthetők a rendszerbe. Az eredeti nyilatkozatokat 2 tanuval (aláírás, név, lakcím) hitelesíttetve a beiratkozáskor le kell adnia!

- Az általános iskolák az online jelentkezéseket 2019. április 1-jétől 2019. április 12. 12:00 óráig fogadják.

- A beiratkozás pontos időpontja az általános iskolákban 2019. április 11-12. (csütörtök és péntek), mindkét nap 8-19 óra között.